Bestellen:

Bestelwijze : Klik op "bestellen knop" bij het kunstartikel naar keuze. U komt in een scherm waar u gegevens kunt invullen en daarna de bestelling wordt weergegeven. Volg de aanwijzingen op in het scherm
Bestellen kan vanaf een minimumorder van 3,-

Let op! De etsen en prenten vanaf 15x20 cm worden altijd aangetekend verstuurd verzendkosten 8,60 tenzij anders vermeld en bij bestelling vanaf 75,- gratis verzendkosten alleen binnen Nederland! 

U kunt u bestelling ook bekijken via winkelmandje linksboven in het menu. Ook kunt u inloggen bij klant login linksbovenaan zonder te bestellen.
Na ontvangst van betaling krijgt u de bestelling zo snel mogelijk thuisgestuurd via TNT.

Vermelde prijzen zijn inclusief BTW, verpakkings - en administratiekosten maar exclusief verzendkosten tenzij anders vermeldt.
Alle prijzen op de site zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten.

Tarieven TNT Post 2017

Brievenbuspost t/m 20gr 20-50gr 50-100gr 100-250gr 2kg  
Nederland 0,78 1,56 2,34 3,12 3,90  
Europa 1,05 2,10 3,15 5,25 9,45  
             
Spoedbestelling t/m 2kg          
Nederland voor 10.00u 29,95          
Nederland voor 12.00u 24,45          
             
Pakketten
           
Nederland brievenbuspakje 3,95  3,95  3,95  3,95  3,95  
Nederland aangetekend:
De etsen worden altijd aangetekend en verzekerd verzonden
8,60 t/m 2 kg          
Europa etsen worden aangetekend en verzekerd verzonden  14,65  21,15        
Wereld etsen worden aangetekend en verzekerd verzonden  25,95  35,95        

Betaling

Nadat u een bestelling heeft geplaatst krijgt u automatisch een bericht in het scherm over de bestelling.

U kunt betalen via vooraf te betalen per bankoverschrijving en Ideal en is beveiligd via SSL verbinding.
of het bedrag contant te betalen bij afhalen.

Er kan betaald worden via betalen bij afhalen, bankoverschrijving, Ideal,Pay Pal en Bancontact/Mister Cash

KVK nr. 20138832

Levering en/of afhalen

  • Mooikunstkado streeft ernaar uw bestelling binnen 7 dagen te leveren. Tenzij dit niet mogelijk is wegens het niet in voorraad zijn van het artikel of is uitverkocht. Uiterlijk zal uw bestelling dan binnen 30 dagen worden geleverd. Uw pakketje wordt verstuurd via TNT post.
  • De verzendkosten zijn voor rekening van de koper tenzij anders is aangegeven bij het desbetreffende kunstartikel. Vanaf 50,- gratis verzendkosten alleen binnen Nederland
  • Levering vindt plaats na ontvangst van het verschuldigde bedrag en aan het opgegeven adres.
  • Mooikunstkado verpakt alle kunstwerken en artikelen zorgvuldig voor verzending met zo nodig in noppenfolie en extra verpakking en is derhalve niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies van het kunstwerk tijdens verzending.
    Let op bij ontvangst of er geen beschadigingen zijn.
  • Prenten met passepartout . De prenten worden geleverd met passe partout echter zonder lijst tenzij anders vermeldt. De prenten worden in pakket aangetekend verzonden. Houdt er rekening mee dat alle prenten en kunstkaarten handmatig worden gedrukt en kunnen dan ook een iets afwijken van het afgebeelde kunstartikel.

Afhalen: U kunt ook een afspraak maken om het kunstartikel op te halen in het atelier. Dit is aan te vinken tijdens uw bestelling. Pinnen is niet mogelijk in het atelier.
Ophalen net zo leuk, u brengt een bezoekje aan het atelier en maak kennis met Grafisch Atelier NIMART en mooikunstkado

 Niet goed - Geld terug

  • Mocht u spijt hebben van uw aankoop om wat voor reden dan ook dan kunt u het artikel binnen 7 werkdagen retourneren. Let op: Houdt er rekening mee dat alle prenten en kunstkaarten handmatig worden gedrukt en kunnen dan ook een iets afwijken van het afgebeelde kunstartikel, de kosten komen dan voor de koper.
  • Mits het artikel in de originele staat is en de verpakking niet beschadigt is, kan het pakket worden geretourneerd voorzien van de factuur. U betaald dezelfde verzendkosten waarmee het artikel is aangekomen. Zorg ook voor een bewijs van verzending. Nadat het geretourneerde artikel bij ons is aangekomen zal Grafisch Atelier NIMART bekijken of u recht heeft op terugstorting van het aankoopbedrag. Is alles in orde dan wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u teruggestort.

  • Wanneer er toch onvoldoende is gefrankeerd ,wordt dit in mindering gebracht op het retourbedrag.

 

Privacy

  • Al uw persoonlijke gegevens worden niet aan derden gegeven en alleen gebruikt voor het toesturen van het gekochte artikel. Het emailadres wordt gebruikt om u verder op de hoogte te stellen over nieuws van kunstkadoshop, exposities en ander relevant nieuws. Indien u dit niet wenst kunt u dat weergeven door een email te sturen met de mededeling uitschrijven.

 

Vragen

Mochten er nog vragen zijn omtrent een bestelling, levering of andere informatie naar een opdracht dan kunt het contact opnemen met Mooikunstkado

KVK nr. 20138832

Veelgestelde vragen

  1. Ik heb al een domeinnaam, kan ik deze behouden?
  2. Hoe kan ik mijn winkelnaam wijzigen?
  3. Wanneer worden mijn iDEAL inkomsten uitbetaald?
  4. Kan ik direct starten met mijn webwinkel?
  5. Kan ik ook losse pagina’s aanmaken?
  6. Kan ik meerdere BTW-tarieven kiezen?
  7. Wat zijn de mogelijkheden voor een domeinnaam?
  8. Ik ben mijn wachtwoord vergeten!
  9. Hoe kan ik mijn webmail bereiken?
  10. Kan ik via FTP inloggen op mijn domein?
  11. Mijn beheeromgeving werkt niet of niet goed!
  12. Flickr slideshow op je pagina
  13. Wie handelt mijn iDEAL transacties af?
  14. Kan Google mij vinden?
  15. Mag ik ongelimiteerd producten invoeren?
  16. Kan ik Google Analytics ook koppelen aan mijn webwinkel?
  17. Hoe zeg ik mijn contract op?
  18. Wat zijn de servergegevens voor het ontvangen van e-mail?
  19. Mag ik als particulier ook een webwinkel starten?
  20. Wat zijn de servergegevens voor het verzenden van e-mail?
  21. Hoe betaal ik mijn factuur?
  22. Is iDEAL alleen voor zakelijke klanten?
  23. Is er een limiet voor dataverkeer?
  24. Vreemd rekeningnummer bij iDEAL transacties?
  25. Mag ik zelf programmeercode in mijn pagina’s zetten?

1. Ik heb al een domeinnaam, kan ik deze behouden?

Wanneer u al een domeinnaam heeft geregistreerd bij een andere hostingprovider, kunt u deze probleemloos meeverhuizen naar Multoweb. In het beheersysteem wordt deze procedure stap voor stap beschreven.

Het is tevens mogelijk om uw domeinnaam bij uw eigen hostingprovider te laten bij het Premium pakket. In dit geval kunt u de domeinnaam wel voor uw site gebruiken maar niet voor het aanmaken van e-mailaccounts binnen Multoweb.

2. Hoe kan ik mijn winkelnaam wijzigen?

Hiervoor dient u een wijzigingsformulier in te vullen, dit kunt u doen op de beheerpagina van uw webwinkel.

3. Wanneer worden mijn iDEAL inkomsten uitbetaald?

Uw iDEAL inkomsten worden om de 4 werkdagen uitbetaald.

4. Kan ik direct starten met mijn webwinkel?

Ja, uw online winkel is direct actief. Het activeren van uw iDEAL internetkassa en domeinnaam neemt enkele dagen in beslag. Na de activatie van de iDEAL internetkassa is het mogelijk om uw klanten via iDEAL te laten betalen.

5. Kan ik ook losse pagina’s aanmaken?

Ja, u kunt onbeperkt pagina’s aanmaken met uw eigen tekst, afbeeldingen of YouTube filmpjes.

6. Kan ik meerdere BTW-tarieven kiezen?

Ja, u kunt kiezen tussen 0, 6 of 21% BTW.

7. Wat zijn de mogelijkheden voor een domeinnaam?

U kunt een domeinnaam verhuizen of bij ons aanvragen. Alle bekende extensies zijn beschikbaar, zoals .nl, .com en .eu. U blijft altijd eigenaar van de domeinnaam en kunt deze altijd weer verhuizen.

Na het registratieproces van uw webwinkel kunt u in het beheer één of meerdere domeinnamen koppelen aan de webwinkel.

8. Ik ben mijn wachtwoord vergeten!

Geen probleem. U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen op de pagina 'Inloggen beheerders' in het beheer van uw webwinkel.

9. Hoe kan ik mijn webmail bereiken?

U kunt uw e-mail in uw browser openen als u deze niet hebt ingesteld in een e-mailprogramma. De pagina waar u kunt inloggen vindt u op: http://webmail.multoweb.nl

10. Kan ik via FTP inloggen op mijn domein?

Nee, dit is niet mogelijk. Al het beheer vindt plaats op uw beheerpagina.

11. Mijn beheeromgeving werkt niet of niet goed!

Het is mogelijk dat uw webbrowser onze website niet goed ondersteunt. Probeer de nieuwste versie van Internet Explorer, Firefox of Google Chrome.

12. Flickr slideshow op je pagina

Middels menublokken --> html blokken kun je op je site of pagina een foto slider toevoegen. Via de site http://www.flickrslideshow.com/ kun je makkelijk de HTML code maken in gebruiken in je menublokken of pagina blokken

13. Wie handelt mijn iDEAL transacties af?

Omdat wij een door Currence gecertificeerd iDEAL Collecting Payment Service Provider zijn, verwerken wij voor u de iDEAL-transacties. U hoeft dus geen afzonderlijke iDEAL-koppeling bij derden af te sluiten.

14. Kan Google mij vinden?

Alle pagina’s worden door Google geïndexeerd. Het kan wel enige tijd duren voordat dit ook daadwerkelijk zichtbaar is.

15. Mag ik ongelimiteerd producten invoeren?

Ja, het Multoweb pakket kent geen limieten wat betreft het plaatsen van producten en aanmaken van pagina’s. Wel hanteren wij een fair use policy. Dit houdt in dat wij contact met u opnemen als u ver boven het gebruikersgemiddelde van onze klanten uitkomt. Dit geldt ook voor het dataverkeer in uw webwinkel.

16. Kan ik Google Analytics ook koppelen aan mijn webwinkel?

Ja, op uw beheerpagina is het mogelijk om uw Google Analytics code te koppelen aan uw webwinkel.

17. Hoe zeg ik mijn contract op?

Het webwinkelpakket geldt voor minimaal een jaar. Hierna is schriftelijk op te zeggen met inachtneming van een opzegtermijn van een maand.

18. Wat zijn de servergegevens voor het ontvangen van e-mail?

Om e-mail te ontvangen kunt u na het instellen van uw e-mailaccounts in het beheer van de webwinkel verbinding maken met de volgende e-mailserver:

Server: mailserver.multoweb.nl
Protocol: POP
Poort: 110
Beveiliging protocol: geen, alleen wachtwoord en gebruikersnaam (volledige e-mailadres)

Server: mailserver.multoweb.nl
Protocol: IMAP
Poort: 143
Beveiliging protocol: geen, alleen wachtwoord en gebruikersnaam (volledige e-mailadres)

19. Mag ik als particulier ook een webwinkel starten?

Ja, als particulier kunt u een webwinkel beginnen. U kunt uw klanten echter niet via iDEAL laten betalen. Om gebruik te maken van iDEAL dient u zich in te schrijven bij de Kamer van Koophandel.

20. Wat zijn de servergegevens voor het verzenden van e-mail?

Als u e-mail accounts heeft ingesteld kunt u ook middels onze servers e-mail versturen als uw internetprovider dit toestaat. Middels de volgende gegevens kunnen e-mail berichten verzonden worden:

Server: mailserver.multoweb.nl
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiliging protocol: geen, alleen wachtwoord en gebruikersnaam (volledige e-mailadres)

21. Hoe betaal ik mijn factuur?

Facturen worden maandelijks geïncasseerd via automatische incasso.

22. Is iDEAL alleen voor zakelijke klanten?

Ja, iDEAL bieden wij alleen aan onze zakelijke klanten. U kunt als particulier wel gebruik maken van de overige betaalmethoden.

23. Is er een limiet voor dataverkeer?

Nee, wij werken met een 'fair use' policy. Komt u echter heel ver boven het gemiddelde uit dan nemen wij contact met u op om samen te kijken naar een oplossing.

24. Vreemd rekeningnummer bij iDEAL transacties?

Bij het uitvoeren van een iDEAL transactie wordt het geld eerst naar een tussenrekening doorgeboekt van iDEAL (Currence en de betreffende bank, ING) en vervolgens gaat het geld naar de stichting derden gelden rekening van Multoweb. Dus het betreft hier één van de vele iDEAL tussenrekeningen van de ING bank.

25. Mag ik zelf programmeercode in mijn pagina’s zetten?

Ja, het is mogelijk om via HTML-codeblokken widgets o.i.d. toe te voegen.

Betaalmethoden
Betaal veilig met

betaal veilig  betaal veilig  betaal met 

Nieuwsbrief

Ook op de hoogte blijven? Over de shop, een leuke aanbieding of een korting ontvangen,
meld je dan voor de nieuwsbrief
ja ik wil de nieuwsbrief ontvangen

Veilig online winkelen

Bij het versturen van uw bestelling wordt alle informatie gecodeerd en beveiligd door SSL technieken.

 

Volg Mooikunstkado

facebook twitter